© 2019, РУХАНИ ҚАЗЫНА. Все права защищены.

Медиаэтика

  • Авторлар:Lee Anne Peck, Guy S.Reel
  • ISBN-10: 1506315291
  • ISBN-13: 9781506315294
  • Тілі: English
  • Баспа:CQ Press, an imprint of SAGE Publications
  • Басылым жылы: 2017
  • Бет саны: 354
  • Алғашқы басылымы: 2012

 

Авторлар туралы:

Ли Энн Пек – Грили қаласындағы Солтүстік Колорадо университеті Коммуникация мектебінің журналистика және медиа зерттеулер профессоры. Ол ағылшын журналистикасы және коммуникация курстарынан сабақ береді. UNC университетіне ұстаздық қызметке орналаспас бұрын Швейцарияның Лугано қаласындағы Франклин университетінде халықаралық коммуникациялар департаментінің ассистент профессоры болды. Оның зерттеулері студенттердің этикалық шешім қабылдауының тиімді жолдары қарастырады.

Гай С. Рил – Оңтүстік Каролинаның Рок-Хилл қаласындағы Уинтроп университетінің бұқаралық коммуникация профессоры. Мемфис қаласындағы (Теннесси штаты) The Commercial Appeal басылымында тілші және редактор қызметтерін атқарған. Журналистикадағы проблемалар мен коммуникация тарихы туралы еңбектер жазған Рил журналистика және бұқаралық коммуникация бойынша сабақ береді.

Аннотация:

Бұл кітап студенттер мен жас мамандарға бұқаралық ақпарат құралдары саласында кездесетін этикалық мәселелерді шешу жолдарын көрсетуге арналған. Еңбекке жарнама, жаңалықтар, қоғамдық қатынастар саласында жұмыс істейтін жас мамандар тап болған күрделі мәселелер мен шынайы оқиғалар арқау болған. Әрбір жағдаят кеңінен баяндалып, қатысушылар әрекеті арқылы жан-жақты ашылып көрсетіледі. Сондықтан оқырман «Мұндай жағдайда мен не істер едім?» – деген ой үстінде болады. Кіріспе материалда философиялық толғамдар мен теориялық тұжырымдарға, моральдық мәселелерге де орын берілген. Кітап – студенттердің теориялық білімдерін тәжірибемен оңтайлы ұштастырып, өмірде кездесетін тосын, күрделі мәселелерден жол тауып шығуға баулитын тағлымды еңбек.

 

  • АвторыLee Anne Peck, Guy S.Reel
  • ISBN-10: 1506315291
  • ISBN-13: 9781506315294
  • Язык: English
  • ИздательствоCQ Press, an imprint of SAGE Publications
  • Год издания: 2017
  • Количество страниц: 354
  • Первое издание: 2012

Об авторах:

Ли Энн Пек, Ph.D., – профессор журналистики и медиа исследований школы Коммуникации университета Северная Колорадо в городе Грили. Преподает курс английской журналистики и коммуникации. До преподавания в университете UNC была ассистент-профессором в департаменте международных коммуникации  в университете Франклина в Швейцарском городе Лугано. В своих исследованиях она затрагивает тему эффективных методов этических решении, принятых студентами.

Гай С. Рил, Ph.D., – профессор в области массовых коммуникации университета Уинтроп г. Рок-Хилл в Южной Каролине. Работала в должности корреспондента и редактора издания The Commercial Appeal в городе Мемфис (штат Теннесси). Ведет исследования по основным проблем журналистики и истории коммуникации.

Аннотация:

Книга посвящена проблемам этики в сфере массовых коммуникаций и указывает на пути решения этических проблем, возникающих в деятельности средств массовой информации. Авторы заостряют внимание на трудностях в работе молодых специалистов, занятых в области рекламы и новостных медиа и на многих других обстоятельствах повседневной жизни. Каждый случай раскрыт во всех деталях; подробно описываются действия их участников. На основе вышеизложенного читатель делает вывод и мысленно разрабатывает собственные пути решения возникших проблем.